PRÀCTIA AL TRINQUET DE LA UPV

La sessió de la vesprada del 5 de novembre m'ha semblat molt interessant de fer ja que a causa de la meteorologia que hi havia només vam poder anar 10 persones a classe. En ser pocs alumnes hem pogut realitzar la pràctica de forma molt dinàmica i sense aturades ja que sempre podíem estar en el trinquet. Al principi de la sessió es van fer tres grups per nivell i es van realitzar diferents jocs per a començar. Més tard una vegada tots els grups passem pels diferents jocs i vam agafar més pràctica, vam fer una partida d'escala i corda entre tots els companys. Des del meu punt de vista, la sessió va estar be organitzada ja que primer comencem com per nivells i ja més tard juguem una partida tots junts.

D'altra banda, en entrar al trinquet de la UPV em vaig quedar molt impressionada ja que no esperava que fora a ser tan gran. Havia estat en el trinquet de Xirivella però crec que en un tan gran mai havia estat. La meua opinió és que si es treballa la pilota valenciana a les escoles, almenys una vegada s'hauria de visitar un trinquet de veritat ja que així els xiquets se situen en l'espai d'una forma més adequada i l'aprenentatge de la pilota serà millor.






















EL MEU GUANT DE PILOTARI





Comentarios

  1. Hola Lydia,
    Aunque breve, muy interesante tu reflexión.
    El trinquet de la UPV a mi también me pareció muy grande, aunque el profesor, Dani Martos, nos comentó que justamente este no lo era en comparación con otros.
    Por otro lado, las actividades realizadas, me parecen muy convenientes ya que ayudan a perfeccionar el golpe para después poder jugar una partida.
    ¡Mi puntuación es de un 8!

    ResponderEliminar
  2. Hola Lydia!
    Es interesante lo que plasmas en esta entrada, ya que al leerlo puedes imaginar cómo fue la sesión y los juegos que pusisteis en práctica.
    A mí también me pareció muy interesante la visita al Trinquete de la UPV, ya que nunca había estado en uno y me impresionó bastante y, al igual que tú, pude disfrutar de todos los juegos que se llevaron a cabo.
    ¡Mi puntuación es un 8.5!

    ResponderEliminar
  3. Me alegro de que disfrutases la práctica. Me parece interesante que hayas adjuntado una imagen de la clase. Mi nota es un 8,5.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario